Vilken mascara är din favorit?

image430
Jag har testat en hel del mascaror på senaste tiden och det har aldrig varit någon som riktigt fallit mig i smaken,eftersom jag har ganska korta och väldigt svårböjda fransar har jag nu äntligen hittat rätt! Och jag föll för denna pladask...
Inte bara för dens enormt lyxiga utseende (är en junkie för guldfärgat) men också för att den doftar rosor av att mascaran har rosenrotsolja i sig.

Ett tips är att bara ha på ett lager till vardags medans du kan lägga på fler lager för en mer dramatisk-look till festen.
Varför jag lagt "torkar snabbt" på både
plus och minus listan är för att man måste jobba ganska snabbt med den innan den hinner torka, men är bra
på morgnar när man har bråttom och inte
hinner vänta på att ens mascara ska torka klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback