One tree hill bilder (jag är i chocktillstånd haha!)

Oh MY!!! Jag kikade runt lite på internet nyss och jag ville se lite bilder på vad som kommer komma i One Tree hill i nästa avsnitt...jag fick en smärre chock istället..men jag tänker inget säga eller visa,det är spoiler bilder på avsnitt som vi kommer att få se denna säsong..och jag kan inte tro mina ögon över dessa bilder, men man vet ju att TV är alltid bra på att lura en när det gäller promos och sånt. Gå in och kika om du inte kan hålla dig, men gör det på egen risk HilarieBurton.com, bilderna finns i galleriet under "one tree hill".

Dela gärna med dig av dina tankar till mig om vad du tror kommer hända?

Kommentarer
Postat av: maria

allt jag vet är att det kommer bli drama, drama, DRAMA! men vilka spoiler-bilder har du sett? de med peyton och chase? eller de med bröllopsbilderna? :)

2008-01-24 @ 08:39:23
URL: http://huddleformation.blogg.se
Postat av: Camilla

Eftersom de både är Peyton och Lindsay så äre säkert fantasier eller dröm ;)

2008-01-24 @ 18:16:01
URL: http://cellena.blogg.se
Postat av: Senija

Hehe, ja det här var VÄLDIGT INTRESSANT! WTF!!!
Försöker hitta de citat som Lucas, Brook, Nathen och de andra läser upp i början på serier elr i slutet, men jag hittar de inte någonstans, vet du kankse vart man kan få tag på de? Kram

2008-01-24 @ 23:21:04
URL: http://senijas.blogg.se
Postat av: e.

GET A LIIIIFE?!?!

2008-03-26 @ 23:47:04
Postat av: Anonym

Oh my god! jag trodde jag va besatt av one tree hill :S

2008-03-26 @ 23:49:12
Postat av: Anonym

vafan? jag tyckte för ett kort ögonblick att jag började bli besatt av one tree hill...

2008-03-26 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback