Ni anar inte hur mycket jag kommer frossa nu

I detta....


image425

Mina ögon blev stora som tefat när jag såg min pappa bärandes på ett helt lass med
frukt och grönsaker. Min första tanke var att min pappa typ fått hjärnsläpp eller nåt
och gått och bytt jobb till frukt-grönsaksodlare (inget ont om detta yrke,jag vet bara att
min pappa trivs hemskt bra på sitt jobb nu.) så det skulle ju va hemskt dumt och byta jobb då.

Nej,det visade sig bara vara så att min pappa fått allt detta i present av sin kompis som han
hjälpt fixa bilen till.

P.S jag tar detta som ett tecken från gud,att hans vilja är att jag ska bli hälsosammare.
Och f*n vad jag ska sätta igång med både träningen och all denna hälsomat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback