Jag har noll inspiration och det stör mig

ok,och då funkar inte blogg.se för mig idag. Vägrar ladda upp bilder! =( Vi får väl hoppas att allt är bättre imorgon så att man kan få blogga ifred. Sen ska jag även göra en ny layout imorgon,har photoshop och allt fixat så det är bara att sätta igång,enda som sätter käppar i hjulet är nog att jag har noll inspiration just nu.

Men jag hade tänkt gå lägga mig nu!
samla krafter till imorgon så jag kan fixa header och ta tag i bloggandet seriösare nu,
uppdatera mycket oftare skulle jag behöva!

Eller vad säger ni? ;D

Gonatt på er!




Kommentarer
Postat av: =)

Låter som en jätte bra idé!

2008-01-14 @ 15:42:36
Postat av: =)

Låter som en jätte bra idé!

2008-01-14 @ 15:42:52
Postat av: =)

Låter som en jätte bra idé!

2008-01-14 @ 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback