I'm a total shopaholic

image423
image420
image421
image422

Fick mina efterlängtade beställningar den här veckan, från eleven, Nelly och cdon
och så blev det saker från Lush också! Men de inhandlades i Skärholmen.
Och där jobbar en av Stylesearch bloggare, dolcedelinda
Hon är jätte hjälpsam så har ni vägarna förbi rekommenderar jag att gå dit =)
Men jag har aldrig berättat för henne att jag läser hennes blogg,känns lite udda,det är inte riktigt
min stil och gå fram sådär bara =P haha
Åh vad jag älskar alla saker jag har inhandlat nu blir det dusch och då ska Lush sakerna testas!
(Självklart får ni en recension på det efteråt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med nyshoppade varor!
Vad är Lush för butik?

2008-01-05 @ 23:21:48
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg. Tackar dig i förhand!

2008-01-06 @ 13:09:56
URL: http://www.onlineshops.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback