Heath Ledger har dött

image437

Jag kan inte tro det jag läser!!! Jag menar varför?? han var ju bara 28 år,vad är meningen med att dö
så ung!? Jag trodde helt ärligt det var ett sånt vanligt döds-rykte bara och att det sen inte alls
skulle stämma...men det här stämde och jag kan inte änns föreställa mig hur det känns
för Michelle williams. Jag förstår bara inte.

Inte alltför länge sedan,cirka en vecka kanske så var det en annan skådespelare som dog
Brad Renfro, inte så känd i Sverige. Han dog över en överdos av narkotika...
Och man undrar vart är Hollywood påväg egentligen?
Skådespelare och kändisar verkar droppa som flugor det här året.

Kommentarer
Postat av: Mia

Mmm hemskt :-(

2008-01-23 @ 14:43:14
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Camilla

Vinn en header i min blogg. :)
För info om tävlingen, besök min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-23 @ 14:44:47
URL: http://www.theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback