We gonna start a riot


De har ändrat mitt schema på metro jobbet till resten av veckan så kommer jobba fyra timmar nu framöver, från 6-10....hur fan ska jag komma upp vid halv fem? I guess att man måste puscha upp sig ur sängen varje dag nu...lätt jobbigt men jag ska inte klaga många har det ziljoner gånger jobbigare. Jag är glad att jag iallafall har ett jobb för tillfället så jag slipper oroa mej, nej jag ska visst upp halv fem varje morron med ett leende på läpparna brett som solen! Ok, kanske inte lika brett, jag kommer typ sova fortfarande påväg till bussen. Nu är det massa kaffe och red bull som gäller på morronen igen då! Hej och hå! eller ramones style, hey ho let's go!

Såhär kommer jag se ut på morronen när jag delar ut tidningar...

image288
"Hej, metro varsågod ZZzzZz"

Hoppas man hittar ett bättre alternativ på jobb snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback