Video Music Awards

image273

Stelt, nervöst och helt enkelt inte tillräckligt bra förberett. Enligt min mening hade hon kunnat
lägga lite mer tid på att få allt och sitta, och sparka koreografen snälla likaså stylisten.
Jag visste att man inte skulle förvänta sig för mycket av Brittan, hallå endå så har hon
varit borta från musikscenen ett bra tag nu. Hon kanske kan bli lika bra som innan
vem vet? men denna uppträdande imponerade inte ett dugg på mig.

image274

Chris Brown VS Rihanna, varför varför Rihanna? Ja menar hon förstörde allting som Chris
Brown gjort så bra under tiden det hade räckt hur långt som helst med bara Chris.
Jag menar han rockade hela VMA's det här året. Helt klart Hollywoods starkast
lysande stjärna just nu. Jag hatar inte Rihanna men stämmorna lät inte
särskilt bra live.

image275

Bäst, behövs det sägas mer eller? Mitt favorit band av alla tider.
Det skadade inte heller att de gjorde så många uppträdanden under VMA's det här året!
I was happy! FOB in my heart!

Kommentarer
Postat av: Susanna Rödhättan

Britney: Nu tycker t.om jag synd om henne, efter MTV awards. Så mycket VÄLDIGT *ELAKT* som pressen osv skriver om henne. Otroligt sjukt. Som i fredagens Klick-bilaga med Aftonbladet. Där de skriver att hon är fet osv. Jag har ingen lust att ens skriva allt sjukt som "folk" kallar henne där.
Hmmmm... hon har ju gått upp men... fet? Absolut inte! Hon måste bara vara helt totalt bort-drogad eller krossad av alla påhopp. Kommer inte på nån annan förklaring! Tragiskt! Vidrigt!

Postat av: Josie

Älskar Fall out boy. Så bra :)

2007-09-16 @ 16:42:06
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback