Tidsbrist och beställning från Nelly.se

De här två senaste veckorna har varit riktigt hektiska, jag har ju visserligen bara jobbat några timmar per dag men jag är inte särskilt van vid att vakna klockan fem på morgonen. Jag har varit dödstrött därför har blogget blivit lidande, hoppas att ni haft överseende med det. Jag ska sätta igång med bloggen och uppdatera en massa nu när jag äntligen ställt in min kropp på att vakna så tidigt och behöver alltså inte sova direkt när jag kommer hem från jobbet, vilket jag gjort den senaste tiden. Min tid har bara runnit iväg, om man bara kunde vrida tillbaka klockan när man nu än ville så skulle jag absolut inte behöva sitta här och beklaga mig ;D men så är nu inte fallet.
Jag älskar ju att sitta här och skriva och knåpa ihop en massa roliga inlägg, så att jag vill absolut inte bli en av de bloggarna som helst plötsligt slutar uppdatera. Nej, nu får det vara skärpning. Det ska bloggas en massa idag, fast först ska jag iväg och hämta upp en beställningsvara från megastore, där jag beställt ännu en träningsdvd av Carmen Electra, och nu är det första skivan Aerobic striptease som ska testas!
Recension kommer senare i veckan, så håll utkik på min blogg.

Jag beställde förra veckan saker från Nelly, en t-shirt av märket Junkfood och två trosor från märket Paul Frank och Friis & co inte nog med att det var rea hos de så fick jag en rabattkod med 50 kr som sedan drogs av priset! Nice price!

image276

och sedan fick jag även...

image277

..från Veckorevyn när jag beställde fem nr för 99:- !



Kommentarer
Postat av: Carolita

Åååh thursdaytrosorna var lovely! Älskar modellen.
De intevjuade LC innan VMA och tydligen så designar hon alltid sina klänningar inför galor... Coolt! Hon pluggar iofs mode...
ä har lockigt egentligen men med GAMA plattången lyckas jag få det rakt på nolltid!

2007-09-13 @ 17:32:07
URL: http://chululi.blogg,se
Postat av: mikaelac.blogg.se

haha fråg mig inte, en galning :P

2007-09-13 @ 19:22:02
Postat av: Natta

tack :)
oh mighty mouse haha.. det var ett av mina favoritvideos när jag var liten :D

2007-09-13 @ 21:11:03
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Susanna Rödhättan

Wiiiih! Jag är barnsligt förtjust i Paul Frank =P !! Och de där trosorna var ju sjukt fina! *ge mig* haha =D ascoola & perfekta!!

2007-09-13 @ 23:45:32
URL: http://missmagicbite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback