Shockwaves - Tame it !

Det här är en av produkterna jag fick med när jag beställde veckorevyn , den har en underbar doft vilket jag blev glad över! som vissa hårprodukter tycker jag har för stark eller för äcklig doft. Men den här gillade jag, jag var även glad att image286produkten skyddar mot värme precis en sådan jag var ute efter. Den verkar vårdande och mitt hår blev mjukt efter jag använt den och nu glänser håret också en aning mer. Det enda minuset med produkten är att den tydligen också ska göra håret rakt och det tyckte jag inte den uppfyllde, men jag har ju lockigt hår så den är nog menad för lite mer skandinaviskt hår, om man säger så. Men om det är skyddet mot värmeplattor du är ute efter så tycker jag absolut man ska testa den här. Underbart god doft måste jag säga igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aha...gjorde du, jag hade en ganska kraftig infektion så jag va tvungen att äta medecin, men nu e det faktiskt bättre :)som tur är, men det kan ju komma tillbaka, och då kommer jag absolut prova ditt tips, tänkte aldrig på det då :)

2007-09-16 @ 22:15:15
URL: http://Pinkcherry.bogg.se
Postat av: Carolita

Vad har du för håt? Trodde att du hade skandinaviskt hår? =)

2007-09-17 @ 07:32:18
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback