Igår var ju bara bäst alltså,VIP platser till Pablo Francisco!

image265

Idag har varit en bra dag! även fast vädret blir kallare och kallare. Men det är ganska
mysigt med höst det enda minuset är nog att det är en början på vinter-
depprissionen. Jag har vaknat vid fem idag igen för att hinna göra mig
iordning till mitt nya jobb som tidningsutdelare för metro. Har bara hunnit
jobba i två dagar nu, jobbar bara 3 timmar per dag så det är ju inge jobbigt.
Men jag letar fortfarande efter heltids jobb eftersom det är det jag behöver som mest
men jag har detta jobbet sålänge, så att jag har någon slags inkomst iallafall.

Men det bästa med idag måste nog ha varit att Veckorevyn damp ner i brevlådan, yeah!
Och tanken på att nästa vecka på söndag så ska jag och min kille iväg på
Pablo Franciscos sista live show på China teatern!
Fick det som födelsedags present av honom ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

natacha är såå snygg!!

2007-09-04 @ 21:57:15
URL: http://metrobloggen.se/Therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback