I know who killed me - Recension

image284

Jag såg den här i en ganska dålig version, kanske hade varit bättre upplevelse att se den i ett bättre kvalitet när den
kommit ut. Men jag kunde inte vänta! ville se om den var sådär bra som trailern lovade.

19-åriga Aubrey Fleming ( Lindsay Lohan) är en duktig student, älskad av alla och hennes föräldrar är stolta. Hon kidnappas snart av vad man misstänker är en sadistisk seriemördare och hennes föräldrars värld rasar samman.
En kvinna hittar Aubrey svårt nedkyld och torterad vid en motorväg och hon förs snabbt till sjukhus. När hon senare vaknar upp så känner hon inte igen någon och hon försöker förklara att de misstagit henne för Aubrey men att den här tjejen de hittat egentligen är Dakota Moss - en drogberoende strippa som är föräldralös. Läkarna och Polisen tror inte på vad hon säger utan är övertygade att "Aubrey" förtränger och har hittat på en ny karaktär för sig själv.
Men det som sedan följer bevisar att det är något ännu mer mystiskt som ligger bakom.


Men tyvärr så måste jag säga att den inte alls var sådär läskig man hoppats på, handlingen var lite en besvikelse faktiskt. Annorlunda story hade den ju, men den kunde ha varit snäppet mer spännade och ett snäpp mer läskig.
Jag gillar inte filmer som man blir helt förvirrad i, som jag blev av den här. Men den får endå ett helt ok, även fast jag tycker den kunde gjorts mycket bättre.

image285

Kommentarer
Postat av: Carolita

Vad tråkigt! Tyckte att den verkade bra...
Har du sett den nya säsongen av Hills?

2007-09-16 @ 01:03:27
Postat av: ida

Uh men den varkar ju bra!

2007-09-16 @ 14:24:40
URL: http://bergdorfblonde.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

mmm eller hur.. Svårt att hitta nån lite längre som ändå är fin! åå hoppas skorna blir bra=) ja du det tidningstället gjorde mycket för mitt rum haha.. Hade högar av tidningar förr och visserligen fick jag ta mig i kragen och kasta en del nu ändå:P
Oj du då ska jag nog skippa att se den filmen:P

2007-09-16 @ 14:47:28
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback