Feel the rain on your skin, no one else can feel it for you.

image268


Nu har jag äntligen börjat titta på the hills säsong 2! haha, jag vet jag är lite efter med serien för säsong 3 går ju just nu i USA. Men det var min kille som fixade avsnitten till mig till sist så att jag kan kolla de och börja följa Amerikanska takten snart. I säsong två tycker jag inte alls om Heidi, jag menar jag känner igen karaktären från gamla vänner som svikit, och jag gillar inte det alls. Jag måste säga att jag är helt på Laurens sida, det verkar som hon är en av de få som har vett kvar i skallen och håller fast vid sin moral fast hon bor i Hollywood. Go Lauren! och ja, för vänskap mellan Audrina och Lauren. De passar mycket bättre ihop. Så hej då Heidi men du kan stanna hos Spencer . Och Whitney, she's the cutest! ♥

Kommentarer
Postat av: maria

svar: oth säsong 4 finns inte att köpa än. den skulle släppts 25 september i usa, men datumet har blivit framflyttat. nu senast hörde jag att det skulle bli i januari, alldeles sjukt sent. hoppas att det blir tidigare. vill inte tänka på hur lång tid det kommer ta innan den släpps i sverige :/

2007-09-06 @ 19:24:28
URL: http://huddleformation.blogg.se
Postat av: Carolita

Åååh följer oxå the hills men du behöver inte ladda ner dem juh du kollar på dem från mtvs hemsida... Alla 3 säsonger finns uppe.... Det har gått typ 5 avsnitt av säsong 3...
Svar: Bild kommer... Men jag tror att jag ska klippa ytterligare på måndag, ska det vara så ska det vara =)

2007-09-07 @ 20:51:08
URL: http://chululi.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback