Veckans Outfit: Christina Aguilera



Jag har haft jätte mycket att göra på senaste tiden som ni kanske märkt (frånvarandet från bloggen) inte orkat uppdatera lika mycket. Vilket är tråkigt för jag älskar att blogga och skriva! Jag försöker mitt bästa att ge er jävligt bra inlägg de kommande dagarna som kompensation! ;D Just nu tänkte jag lägga upp Veckans outfit, vilket jag tyckte var jävligt snyggt och stilrent! Tänkte skaffa liknande skor och jag märkte att Bianco Footwear har snygga grejer. Har aldrig kollat närmare på deras saker, men nu när jag gjorde tackar jag gud, jätte snygga grejer till jätte bra pris!

Nej, tillbax till Veckans outfit...



image338

Nu får ni se och inspireras medans jag sover nåra timmar tills jag ska upp igen och jobba men vi ses på bloggen imorgon!
Gonatt på er så länge sötnosar!♥


Kommentarer
Postat av: Carolita

Älskar koftan snygg färg och den ser så himla mysig ut!

2007-10-22 @ 22:22:43
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Ellen Widstrand

Vackraste kvinnan i världen!

2008-02-05 @ 22:23:26
URL: http://widstranden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback