Showbiz skönaste brud.

image335

Oh my god, den här bruden är så läcker att jag vill skrika.
Om jag fick födas igen skulle jag vilja födas som Gwen Stefani.
Hon är så j*vla grymt underbar!
Jag menar hennes egna stil, hon härmar ingen och hon vågar sticka ut.
Jag beundrar folk som vågar köra sin egen grej!
Hennes röst piercar igenom hjärtat, den är så jävla kraftfull.
Makes me wanna weep.
Hon är 38 år och ser ut som fuckin 25!
Hon har allt man kan önska sig.
Will you marry me Gwen?

Jag skuttar av ren lycka av vetskapen att No Doubt snart ska in i Studion igen och släppa nytt!
If i was a rich girl..na na na nanana naaa



Bild: justnodobut.net

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar: Ja, visst är tröjan snygg, köpte den på Carlings
för 200 kr :)

2007-10-20 @ 10:08:51
URL: http://martinasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback