Rösta på Bästa Outfit för den här veckan: Gossip Girl tjejerna

image315

Rivaler och forna bästa vänner, Serena och Blair.
Serena är spelad av vackra Blake Lively, som blivit min favorit i hela Gossip Girl serien.
Däremot gillar jag Blair en gnutta mindre spelad av Leighton Meester.
Om man tänker på utseendet på båda så kan man kanske tro att Marissa och
Summers själar lever vidare, fast i en ny serie av "O.C Josh Schwartz".
Men serien är liiite annorlunda. Såhär elaka var aldrig Summer och Marissa mot varandra.
Ni som inte sett serien än, ni kommer förstå senare ;D

Syftet med denna lilla text var att jag nominerar Blake Lively (Serena) och Leighton Meester (Blair) till en
duell om vem som har veckans outfit!
Ni mina kära läsare får agera jury och berätta vilken outfit ni gillar bäst!

♥Vilken outfit av dessa två skulle du vilja bära?




Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Jasså? Ska kolla upp det! Jag vill ha svarta högre stövlar som slutar strax under knäet helst i skinn och helst med klack på en 5-6 cm. Mer klarar jag inte att stappla omkring på i vinterkylan:)
Ja gilla serenas outfit bäst! Men hela hon va ju svinsnygg=)

2007-10-04 @ 10:08:20
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se
Postat av: Therese

nämen nu har jag missat nått tror jag! Finns gossip girl i serie nu???? jag har läst alla böcker som kommit ut!

2007-10-05 @ 15:19:27
URL: http://metrobloggen.se/Therese
Postat av: Carolita

För min del så blir det Serenas outfit... Har du sett veckans avsnitt?? Åååh jag är hooked!

2007-10-06 @ 02:03:44
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback