Recenserat: In her shoes

image343

Det var ett tag sen jag recenserade en film märkte jag.
Men den här gången kommer jag rekommendera den också.
I hennes skor är en underbar film som handlar om två systrar som lever två helt separata liv
inflätade i varandra. Vi har den ordentliga systern som aldrig haft en riktig pojkvän
och den promiskuösa som inte vet hur många hon haft.
En riktig tjej film som garanterat kommer en att få fälla en tår hit och dit.
Det gjorde jag iallafall. Eller så är det bara jag som är extra super känslosam?
Men den här filmen är en av mina favoriter nu för den är lätt att relatera till
och den är bara för underbar.

image344


Kommentarer
Postat av: Carolita

Helt klart en mysig film det där!

2007-10-30 @ 03:00:51
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback