Principessa Cattiva Diva Silky Hand Cream

Den här hand krämen är den bästa jag någonsin testat, och jag har testat en hel del. Den luktar lite kokosaktigt blandat med vanilj, jätte gott! Den lämnar huden helt sammetslen och fräsch efter att du smörjt in dina händer. Den image312torkar relativt snabbt också, vilket alltid är ett plus om man har bråttom och inte vill springa runt med kladdiga händer. Färgen på tuben är feminin, rosa. Vilket är ett stort plus! Den här produkten får verkligen en att känna en som en äkta principessa (prinsessa på Italienska). Den här produkten ska jag absolut ha i mitt badrumsskåp! För 100ml   får du betala 199 kr men det finns även en lite mindre tub på 25ml, 94 kr.

Kommentarer
Postat av: Carolita

Ååh är i stort behov av en bra handkräm just nu!
Visst är det sugigt när dem lägger ner serier? Kommer ihåg för att par år sen när jag följde Life as we knw it som bara las ner efter ett par avsnitt....

2007-10-03 @ 21:01:03
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Susanna Rödhättan

Åh! Principessa har så darling-söta förpackningar! Verkligen alltså! Jag älskar "Miso Pretty"-förpackningar/grejer med. har du nåt från det märket? Kan rekommendera det annars =). Kolla in dem t.ex här: http://www.bluebox.se/search.asp?method=search !! Sett nya Vecko-revyn? brukar du shoppa från accessora.se? Man får 50kr rabbatt med en kod. kan skicka den om du vill! =)

2007-10-03 @ 22:50:47
URL: http://shopaholicnumberone.blogspot.com/
Postat av: Susanna Rödhättan

Oxå köpt as-söt handkräm nu för 1v. sen från smashing.se! Hand and Body Cream från Plain & Thimble! Nedglycerin och extrakt av jasmin.
Doftar svagt av grädde, kamomill och färsk timjan.
Plain & Thimble är Vouges storfavorit!! & det är ju as-cool bara det!! Kolla förpackningen här, den är AS-SÖÖÖÖÖÖÖÖT (det är krämen längst upp till höger: http://www.angelicdreamz.com/store/blue_q/plain_and_thimble.html

2007-10-03 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback