It's raining on me

Jag har verkligen legat på latsidan när det gäller träningen de senaste veckorna..vilket gör så att jag blivit höstdepprimerad redan. Nej men det är sant att man blir mycket gladare av att träna och man får ett bättre självförtroende också! Men jag har helt enkelt inte orkat..jag vaknar ju till jobbet halv fem varje morron..och jag kan inte gå lägga mig föränns halv tolv varje kväll..vilket skapar en ond cirkel, så som att man kommer hem från jobbet går och lägger sig och sen är man fortfarande så trött när man vaknar att man inte orkar göra mer än att bara sitta vid datorn eller kolla på TV. Jag tycker inte om att vara lat! men snälla, finns det något som hjälper än att bli mycket gladare och piggare så man orkar mer? För just nu skulle jag kunna sova genom hösten/vintern.



P.S Jobbintervjun gick bra, jag fick en positiv vibb av både chefen och en annan tjej som jobbar där.
De var väldigt lätta att prata med, vilket alltid underlättar när man börjar nytt.
Så att nu väntar jag bara på svar från butikschefen och får se vad hon tycker.
I för sig är tjänsten bara som extra, men eftersom jag vill jobba inom
butiksarbete så ser jag det som en bra erfarenhet och fot in i branschen.
Dessutom är det en tjejig affär, vilket jag alltid tycker är ett plus i kanten!



Just det, jag har färgat håret igen tänkte lägga upp någon bild senare i veckan (när jag ser lite mer hyffsad ut alltså!) Tänkte jag skulle klippa det också, så man ser lite höstfräsch ut! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback