Det känns som att jobbet aldrig tar slut.


Jag har faktiskt lyckats fixa en intervju på Ur&Penn, ska dit imorgon. Är väldigt NERVÖS! Det är jag alltid när det gäller nya jobb, man vet ju inte vad de kommer säga eller fråga. Vi får se vad som händer, jag rapporterar mer imorgon om hur det gick. Håll tummarna för mej nu!
Jag försöker jobba övertid så mycket det går just nu på mitt nuvarande jobb för att spara ihop extra pengar till julen.
Sedan har jag ett annat jobb erbjudande också, på min gamla praktikplats, en restaurang.
Jag trivs att jobba där eftersom jag känner alla som jobbar och jag kommer överens med de.
Men man får ju se vilket jobb jag tar, jag menar beror helt enkelt på villkoren och för hur
länge de vill ha mig på de olika ställena.
Men jag är jätte glad att jag fått erbjudanden, det kändes lite hopplöst ett tag.
Hoppas jag får ett erbjudande från Ur&penn..
Jag får väl vara nervös en dag till och se.

image341

Nu ska jag gå och sova!
Måste vara pigg imorgon bitti, jag vaknar ju trots allt klockan halv fem varje morgon.
Gonattis!


Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Ja samma här:) Den skulle verkligen behövas här.. Men gud det skulle jag också behöva börja med nu! Lägga undan lite pengar varje månad så man kan shoppa mycket sen=)

åå håller tummarna för dig på intervjun imorron! Det där fixar du galant tjejen=)

2007-10-29 @ 17:36:23
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se
Postat av: Carolita

Lycka till! Hoppas att du får jobbet!

Det var ngn bloggerska som hade samma body lotion fast jag vet inte om hon köpte den i Sverige eller utomlands..

2007-10-29 @ 17:36:47
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback