You wanted to see the Elvis sandwich too,didn't you?

Åh, jag såg nyss nya avsnittet av one tree hill! Jag blev så lessen att Rachel försvann =( ja menar,e hon inte en regular i serien nu? har de redan plockat bort henne? =S jag älskar ju henne! även fast hon e elak ibland,men älskar hennes o mouths vänskap!
 Nä,mest blev jag så glad över att Peyton och Brooke flyttar ihop! wiiiie =D deras vänskap är guld värt,påminner om min vänskap med en tjejkompis,även fast vi inte umgåtts så mycket just nu så betyder det inte att hon inte är saknad...jag saknar henne jätte mycket faktiskt. Innerst inne så känner jag sorg över att vi glidit ifrån varann så mycket på sistonde, vår vänskap var som en äkta Brooke-peyton vänskap...ok without the boy drama! =P men vi hade andra problem o deala med haha, you know who you are! my fellow hbg girl ;D men jag kommer alltid se dej som min bästaste vän!
Iallafall, den här serien är så bäst...nåndag ska jag vara med i den! haha someday,if I get my wishes trough!
Det är inte bara själva karaktärerna jag älskar men allt vad skådespelarna ger till den här serien, och de ger mig hopp om att jag nån dag också står på en scen eller nånstans och uppträder. My hope lives on all thanx to OTH <3

Veckans One tree hill citat: Let's see here.Slept with you, kissed you...got slapped by you. // "Chris keller"

Haha, chris keller säger jag bara...Gee gotta miss him!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback