You die in the game, you die for real.


                                                  image26


Seriöst, jag vet inte om det här var den bästa filmen i dess genre. Men Sophia Bush är duktig som vanligt.
Den hade en ganska annorlunda story bakom allting men hur många gånger har vi inte fått se när skådespelarna faller en och en efter varandra? Samarie Armstrong var positivt välkommen, det var ett tag sen man såg något av henne. Men varför var filmens starkast lysande stjärna tvungen att dö? Ja, jag pratar givetvis om Sophia. Hon sätter sig bra i rollen som October, jag tänker faktiskt inte på Brooke från One tree hill en endaste sekund i den här filmen.

+++
Den får faktiskt hela tre plus från mig med tanke på att det var en seg och inte alls så skrämmande skräckis.
Men bra skådespelare dock!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback