Won't you save me.

       image56

Igår damp den här ner i brevlådan hos meeeej =D wieee perfekt timing, jag låg hemma uttråkad och sjuk och orkade inte resa mej från sängen så jag tittade på Mr and Mrs smith!
Helt seriöst den bästa action filmen jag sett på länge dessutom originell story, sånt gillar jag. Och ett extra plus för  att Angelina är med, om det är någon som har attityd så är det hon. <3 Jag önska jag såg ut som henne =( orättvis värld vi lever i haha. Adam Brody från OC är med också! =D jag blev lite förvånad för det stod inget om att han skulle va med någonstans.

Mr smith:Then I should probobly tell you. I was married once before.
(Jane pushes on the breaks so that John slids from the back of the car to the front. She starts hitting him.)
Mr smith: Are you out of your mind!? what's wrong with you!?
Mrs smith: You're what's wrong with me!
Mr smith: It was a Vegas-thing.
Mrs smith:Oh,that's much better! That's great. What's her name and social security number?
Mr smith: No..you're not gonna kill her.




Kommentarer
Postat av: Pauiiii

That movie roxx! :D speciellt för angelina är med hihi the pritty doll ! <3
p.s. gillar din blogg, ska kolla in den oftare nu! pusss d.s.

2007-05-31 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback