Wait a minute

Oj, jag har inte uppdaterat så mycket här den senaste veckan...men det har varit UPPGIFTER,PROV, UPPGIFTER hela veckan! Aah, jag längtar verkligen tills jag tar studenten =) joyful day! Idag blev jag iallafall klar med några kurser och det var bra feedback jag fick av läraren! Yeeii

NYTT One tree hill avsnitt imorron! =D im so excited, det ser verkligen bra ut! I för sig jag har nog aldrig tyckt att något avsnitt varit tråkigt, i enjoy it too much!
Har börjat titta på The hills nu faktiskt eftersom jag läst på så många ställen att det är en bra serie,and yes i like Lauren Conrad! <3 Men jag skulle verkligen vilja se en serie med Kristin Cavallari...much more drama.

image19

Satt precis och tränade rösten lite till Christinas musik, men det är svårt och sjunga till hennes låtar ibland, vi har nog inte likadan röst direkt. Hon har lite ljusare än min, min e ganska mörk.  =/ Jag har inte tränat min röst på jätte länge nu, den har blivit rostig och jag väntar fortfarande tills jag kan spela in någon låt hos Jannis. He's brother just won't leave!

Ska inte glömma senare, jag har tevekväll idag!

Wild n' out  21.00 MTV
Pussycat Dolls 22.00 TV 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback