Vadå?

Idag vaknade jag halv elva men jag låg kvar i sängen ett bra tag till, jag ville sova!!! nu när jag har chansen så ska jag sova! Men nej, mina föräldrar förde så mycket väsen av sig att det gick bara inte. *suck*
Jag steg upp frågade pappa om vi kunde åka och köpa linserna till mig, han streta emot, jag tjatade lite, och så var vi påväg. Yeii "road trip" till Farsta Centrum! Hmmf visserligen tar det bara 20 min dit med bil från oss, men jag och pappa har inte kört bil någonstans på ett bra tag.
På radion kom två stycken "one tree hill låtar" i raken, mirakel! The frays låt "how to save a life" och Gavin Degraws...ni vet den där lead sången till serien. <3 Jag tyckte iförsig det var lite läskigt..haha.
Sen när vi väl var påväg tillbaka från Farsta så spöregnade det som fan och vi mötte på bussen till Skogås och jag ville hoppa på den direkt och åka till Jannis =(...jag har inte fått vara med honom och verkligen UMGÅS med honom på ett braaaaa tag! Jävla skola som ger oss projekt och läxor hela tiden så jag inte kan göra annat än och plugga..

Nu ska jag kolla på The hills och sen plugga liiiite mer... =/ ciao!


image37
And it never stops.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback