Svett, dans,lite sång och tårar.




Ok, rapport från igårdagens Pussycat doll avsnitt, Jaime min favorit!! åkte ut...gud jag blev så sur på juryn att jag svor!
Jag har ingen lust och kolla på serien överhuvudtaget längre för att hon åkte ut...*suck* vem ska jag heja på nu då?
Det blir nog troligtvis på sisley eller chelsea.
Alla fick en makeover,ska jag vara helt ärlig så tyckte inte jag att de fick en så värst stor makeover...alla såg ju likadana ut efteråt..det var nog den sämsta stylisten någonsin!
Jaja, de skulle uppträda inför en jury igen med dans och sång..börjar bli lite enformigt faktiskt ska de inte göra annat?
En ny medlem gästade serien i detta avsnitt och denna gången var det min favorit dansare från PCD, kimberly =D
Hon är så bra bara.

image65

Kommentarer
Postat av: Carolita

ÅÅh såg du det senaste avsnittet av OTH? Rikitig cliffhanger på slutet!

2007-05-31 @ 19:39:02
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback