Naturdiet och sånt...

Satt nyss och läste på hemsidan stylesearch.se om nutrilett och naturdiet kurerna,undra om sådant funkar? Jag köpte nutrilett en gång i tiden men jag använde de inte så värst mycket så jag tänkte jag skulle testa en sådan diet igen,men jag har hört att naturdiet smakar bättre och mättar mer.. Så får väl köra på den varianten.
Tänkte först köpa ett protein tillskott men de kostar så himla mycket! hallå,500 för elva dagar? Jag e ju bara en fattig student,de skulle betyda att om jag vill ta tillskottet i cirka en månad så får jag lägga ut 1000 kr!!!
De e ju för mkt om man ska använda det varje dag...nee det får nog bli naturdiet för de e mycket mycket billigare dessutom.
Hmm får se hur det kommer gå nu,tänkte åka iväg och köpa mig ett paket imorron men jag börjar nog inte föränns nästa vecka med det. Har studenskiva på måndag,och jag vill dricka lite då =P lite dumt och börja en diet och sen sabba med alkohol! =/ Eller hur?
Och sen ska jag köpa de sista sakerna till studentskivan imorgon också! =D vill verkligen ha en liten kuvertväska och ett långt guldigt halsband,jag såg ett skit fint halsband i guldfynd med en jordgubbe! den var så söt! men den fanns som både vit och röd...en vit jordgubbe är väl endå inte nån jordgubbe..? den var också fin iallafall! =P men jag gillade den röda bättre! Jag måste fixa naglarna också så jag måste köpa mig en gel-kit för att göra naglar själv hemma.De funkar faktiskt bra..mycket bättre än de som de gör på salong! Min kompis gjorde naglarna på salong en gång och ena nageln ramla av dagen efter! =S eeeh,snacka om dålig skit!
Ne,den här gången får det bli hemmagjorda eftersom jag inte har så mycket pengar och spendera heller...suger och vara student ibland faktiskt. Allting blir dyrare runtomkring en,vilken tur att man har Gina tricot iallafall! =P billigt och snyggt på samma gång!
Jag är endå rädd och blir arbetslös nu till hösten,det känns så läskigt när man inte har något tryggt och gå till som skolan. Men jag kanske hittar något kul jobb så länge tills jag börjar plugga igen ! *Hoppas*
Ne nu måste jag sluta skriva annars tar det aldrig slut ;D

P.S. One tree hill är tillbaka!! wiiiie my life is back! haha ( om man följer usas visningar. Jag har ingen aning om när den är tillbaka i sverige) en liten SPOILER får ni här ! Peytons och Brookes vänskap är det bästa med hela serien! =)

image4


Love/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback