Min favorit!

 image51

 

En foundation som borde finnas i alla jag-har-fett-hy-tjejers sminkhylla! Den är heltäckande vilket är bra om man ska på fest och vill ha en slät och fin hy. Men jag brukar köra så att jag tar ett lager till vardags på ansiktet för då blir det en mer naturlig look. Och om man vill ha den super heltäckande party grunden så brukar jag ta ett lager till på området runt kinderna som brukar vara det rödaste partiet i ansiktet. Det funkar utmärkt! Den smälter in rätt bra och håller länge.

Det enda negativa jag upptäckt är att den skiftar till en mörkare nyans på huden när man tagit på den och låtit den vara i några minuter. Så ta hellre en aning ljusare än mörkare!

 

Betyg ++++



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback