'cause I'm a non-believer.

image76


Ok, det här avsnittet var RIKTIGT bra! Vilken j*vla cliffhanger vi fick där tills nästa vecka,damn it!
Men jag förstår inte...nu kommer hela one tree hill bli upp och ner igen.Precis när man tror allt är stabilt i lilla träd staden så händer något igen ;D mohah
DAN is a murderer! Han är hemsk just nu, han spelar helt oskyldig och snäll inför Karen men jag tycker synd om henne för att hon luras av hans fula spel igen =( Lucas gör rätt i att ta hand om sin mamma.
Men shit, vad ska hända Karen nu och vad HÄNDER med DAN!? Det här är otroligt spännande och nästa vecka ska jag sitta laddad framför skärmen igen och se vad som händer, ska du?

Oh boy oh boy oh boy, Chase och Brooke <3

Chase: Hey.
Brooke: Can I help you?
C: I was hoping we'd talk about what you wrote in my yearbook.
B: What's the point? I mean, I didn't mean half the things I said I just for some stupid reason thought you were gonna write something similiar so...
C: Wanted to.
B: Don't do that, ok. It's too late, it's fine.
C: When I walked into that classroom today I was gonna tell you exactly how I feel. I wanted to earlier in the hallway.
B:
So why didn't you?
C: I don't know. Guess I wasn't sure I wanted to put my heart out there again.But,look the point is...everything that you wrote to me...I feel that too. I just didn't know how to put it in words.
(Brooke steps up to Chase)
B:you just did.
(And they kiss)

Aaah ett sånt äkta cry-moment! haha ;D Men mitt cry moment i detta avsnitt var när Mouth gav årsboken till Jimmys mamma efter massa folk skrivit i den! Aaaaw, mouth är en för snäll kille. He's got a heart of gold!

 Och Peytons praktik, jag e avundsjuk haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback