And it's a lonley night, but i'm fine. I'll be fine.


Sitter här nyss hemkommen från en klubb jag var med mina vänner på, det var en rätt kul kväll faktiskt! Jag dansade mycket och jag var helt nykter =D det är jag stolt över! haha
Började sakna sängen vid halv tre så bestämmde mig för att dra hemåt, jag har så ont i benen just nu! en workout fick jag ikväll iallafall =). Jag träffa en gammal kompis Henna idag, det var så kul och se henne efter så lång tid, har saknat henne verkligen <3 Och så fick jag vara med Paulina min kusin och Lollo! Det var skönt och umgås med de igen.
Så nyss tittade jag på ett avsnitt av serien Criminal minds, fastnade för ett avsnitt som rullade på tv precis innan jag skulle sticka iväg till festen, den var för bra för att missa så jag va tvungen och kolla den nu =)
Jag är på sånt humör inatt att jag skulle kunna stanna uppe hela natten och kolla på nån serie, jag funderade faktiskt på att ta en titt på säsong två av One tree hill. Bara chilla liksom, ibland är det skönt och ha alone time. Sen vill jag väl titta tillbaka på hur det var i säsong två, refresh my mind a bit!
Helt plötsligt har jag faktiskt haft en av mina bästa dagar på länge. I could sing all night just because im happy, but then i would wake up the others ;D det enda som fattas är Jannis baby vid min sida när jag väl går och lägger mig idag. Jag får ringa honom imorron..aa det får nog bli så.

Gonatt.

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback