All the dance happens on the streets

                   image17



Sitter just nu och skriver på min streetdance uppsats, one true passion in my life,dansen! har bara den här kvar att göra tills imorn...han kräver mycket den där. Inte nog med en uppsats utan man ska skriva träningsdagbok, göra ett bigg ass prov på en hel bok, och sen att man ska närvara...den sista delen e lite svår ;D i just dont like him! can you blame me?
Well well, jag får hålla mina positivaste tankar uppe för och klara av denna sista månad, o tro mej ja har grävt djuuuupt! Jag är så himla skoltrött att det inte finns..men endå så vill ja inte börja jobba riktigt än. För det är en bit kvar att plugga till drömjobbet, jag vill till USA nu =D men det är så läskigt när man tänker på det, om man åker dit och pluggar så lämnar man ALLT här liksom, ens trygghet. Min kille? =( Men det här e det jag drömt om sen jag var liten och jag är villig och göra det! jag väntar bara tills jag har mina pengar och sen kan jag börja planera mer!

Åååh, jag börjar åtta imorron..great! jag ska sitta uppe hela natten nu och göra en uppsats som ska vara klar imorron och skriva en slags träningsdagbok.. =/ biter ihop som fan just nu! Jag måste hålla ut...bara lite till, sen är allt slut den 7 juni och jag behöver aldrig nånsin komma tillbaka till den här skolan! YES!

MEN....jag kommer att sakna mina kära vänner, Jackeline, Lida, Fatima, Said,Evelyn och alla sköna typer jag lärt känna i skolan! Will miss you <3 men jag kommer hålla kontakten iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback