1.2 Welcome to the Dollhouse


image41


Såg precis det andra avsnittet av the search for the next pussycat doll!
Det börjar bli riktigt spännande nu, folk börjar visa vad de är för typer, ja allt det där smaskiga som händer i början. Jag har nu börjat utveckla mina åsikter jag skapade från förra avsnittet, det finns de man gillar det finns de man ogillar och det finns de man hatar! Gud vad jag inte gillar den där tjejen Melissa S hon som gick vidare i slutet istället för Brittany...usch för den tjejen, hennes attityd hennes "jag tror jag är bättre än dig" stil, nee för och lyckas i en grupp så måste man ha respekt, vara mogen och schysst mot de man dansar med. Den här tjejen fick tummen ner från mig direkt. Hon kunde varken sjunga eller visste inte vad teamwork betydde och inte nog med det,så jävla falsk hon är! Hoppas Robin och resten av juryn får bättre tankar nästa gång än och väljer henne.

Och nu till de braiga tjejerna som jag verkligen fattade tyckte för i detta avsnitt:


image38   Hur kan man inte gilla henne? Hennes utstrålning, sättet hon dansar på! Loves it!

image39  Jaime,my baby! <3 henne gillar jag verkligen, hoppas hon jobbar på självförtroendet,                                         cause this girl knows how to BRING IT!

image40  Okey att hon inte dansar bäst men damn! she kicked Melissa S's ass! Rösten är +++++


Programmet inspierar mig så mycket just nu att ta upp dansen igen, så när jag slutar skolan så ska jag börja satsa stenhårt! Wish me luck för det är inte så lätt efter så långt uppehåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback