Wait a minute.

Ok, så nu har jag inte bloggat på en halv vecka ungefär och det beror på att jag inte varit hemma, har varit hos min underbara älskling Jannis! och sen har jag haft virus på datan som olyckligt nog tog två dagar och fixa ungefär...nu hoppas jag att problemet ska vara borta men återstår att se om man behöver göra om hela datan. Vilket jag innerligt hoppas att jag slipper, det var inte så länge sen jag gjorde det heller.
Ok...jag glömde rapportera om veckans Pussycat Doll avsnitt, så det var Mariela som fick kicken. Well..jag var inte direkt ett fan av henne..men hon verkade vara en av de shyssta i huset, inte många sådana som finns i PCD tävligen inte. Men som sagt jag får hålla på min sista favorit som fått stanna kvar i denna drömsåpa (?) Chelsea! ärligt talat börjar jag gilla Anastacia lite mer än vad jag gjorde i början för man fick inte riktigt se hennes personlighet, men nu när de lyfter fram henne lite mer i serien så verkar hon vara en av de shyssta, ja. Men jag tror starkt på Chelsea, ok she is not the best dancer men hon har rösten och utstrålningen! och det är det som juryn verkar tycka är viktigast..?
Nu är det bara 4 avsnitt kvar tror jag..and the plot is thickenin' so may the best woman win!

image163image164image165image166image167
 De som står kvar i chansen om att bli nästa Pussycat Doll. Vem är din favorit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback