Vad har hänt med oss!?


Satt nyss och försökte hitta en låttext på Google istället hittade jag en nyhet, vilket chockade mej som f*n!
Där två tjejkompisar helt plötsligt får en idé om att de ska döda någon och att de inte skulle känna någon skuld efteråt. Så de går in till en tredje tjejkompis och attakerar henne bakifrån med en sladd som de virar runt halsen och stryper henne...hur kan man vara så HEMSK!? Jag förstår inte mycket av våran värld längre, vi har blivit helt psykopatiska och vi är fan inte mänskliga längre.

" The girl who twisted the wire around Eliza?s throat told police how she watched with detachment as her friends?s emotions shifted from anger, to terror and eventually the realisation that she was going to die."

Det är sånt här som verkligen får mig att inte vilja leva i just denna världen vi lever i idag. Vi tar livet från varandra, vi krigar och vi bombar...Varför?
Jag kommer aldrig förstå hur en människa kapabel till att ta någon annans liv tänker. ALDRIG!

Kommentarer
Postat av: louisens

dödade dem henne på riktigt eller på skoj lixom som en störd 'film' ??

2007-06-17 @ 01:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback