STUDENTEN !!

image95


Min tårta som jag ska ha på student mottagningen senare idag!! =D kolatårta med digestivebotten! Den ser inte så lyckad ut men den smakar GOTT! ;D

Först ska jag till skolan (klockan e snart tre o ja sitter uppe än och ska upp klockan 6!) hur ska det här gå?
sen ska hela klassen fotograferas, vi får våra betyg etc.
Sen vid 12.00 så springer vi ut ! =D wohoo
Efter det kanske jag åker runt i stan med pappa i bilen, för och få den där rätta student stämningen (ville inte åka flak så det fick bli såhär) sen är det raka vägen hem för studentmottagningen! Där väntar vänner och släkt!
Sen ere ut på kvällen? kanske,får höra med tjejerna i klassen! *hoppas*

Nu ska jag iväg och sova iaf. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback