Nu har jag äntligen tagit studenten!!

image129


Jag tog studenten i torsdags och man kan säga att det var en både sorgsen och en glad dag! Jag insåg helt plötsligt att jag kommer sakna alla och ja även att gå till skolan, för det är nu jag måste ta mer ansvar och det finns inget utrymme för så mycket lek och skoj som man haft under alla sina skolår. Det är nu allvaret börjar.
Men jag hade en underbar dag iallafall och när jag kom hem var mina mostrar och min mamma i full fart med att fixa min studentmottagning som började vid 18.00 men det var nåra gäster som kom lite tidigare!
 
Jag vill tacka mina vänner Lollo,Paui,kadde och Dani för en så jävla bra dag och för ert sällskap! <3
Och mina mostrar som hjälpte till med allt, och pappa och mamma för att ni finns där för mej!! <3
Jannis också även om du gnällde ...haha.bejbi du gav mej säsong 1och 2 av one tree hill, jag höll på att gråta av glädje!! Bästa presenten ever!!



Mina presenter av alla var så fina och jag e så glad över allt jag fick!! det var mer än jag kunnat önska mej!


Mamma, jag kommer verkligen sitta och pyssla mycket med scrapbook presenten som du gav mej =D wiiieee

Paui, jag älskar min baunta plast champagne flaska haha ;D jag ska slå nån med den! =P




Kommentarer
Postat av: Baui

Ja visste du skulle älska den! :) därför va ja bara tvungen o ha den utan att bry mej om prislappen! all for you hun!
älskar dej <3 Pusssss, Bauiiii

2007-06-09 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback