Mysterious.

Den här dagen har varit skit, jag har inte alls varit på bra humör. Jag är trött och grinig och det gör mig ännu surare nu att jag inte kommer ha någon jävla semester detta år! ursäkta men jag behöver också vila lite. Jag kämpade som en galning sista året i skolan vadå ska jag inte få en stund att andas ut eller? Jävla jobb ibland önskar man att sånt inte fanns. Ja menar, folk behöver lite ledighet också inte hoppa från sak till sak. BLÄH!
I övrigt så har det varit kul att gå ut på en promenad med Maya och bara snacka. Det behövdes faktiskt. Men nu orkar jag inte blogga mera idag jag är alldeles slut så att jag ska hoppa ner i sängen nu och fortsätta läsa Da vinci koden! I like it,spännande som bara den! =D

image173

Kommentarer
Postat av: Tessan

Bra att nån håller med mig! ;) Jag tycker ganska ofta att jobb inte borde få finnas, är lite less på skiten. Men nu jobbar jag iof bara 50% vilket är superskönt. Hinner med lite annat då också! :)

2007-06-26 @ 23:48:09
URL: http://tessies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback