Just make it solo.

image132

Jahapp, skulle iväg till arbetsförmedlingen idag och så slö som jag alltid är så var jag framme vid tre...och såklart var det stängt! sådan tur som jag alltid har =P aa,men jag fick skjuta upp besöket IGEN tills imorgon och jag har bestämt mej imorron ska jag verkligen släpa mitt trötta ass dit och få det fixat nu. Jag måste faktiskt börja söka arbete nu, seriöst.
Jag hade en skön och lugn dag idag med tjejerna från min nu förra klass från gymnasiet, vi satt och snackade en massa saker mellan himmel och jord som vi alltid gör. Mest om problem och våra killar =P haha
Vi skulle egentligen dragit till stranden tyckte Hilda..men Fatima och jag protesterade med tanke på att det var vid den tidpunkten idag som molnen började dyka upp. Jag visste att det skulle regna.
Jackeline kom sent, vi skällde ut henne lite så att hon skämdes haha men hon bryr sig aldrig! =P
Vi hade kul och Jackie hade kul med sin spritflaska hon höll på att dricka ifrån. Vi alla tjatade på henne om att hon inte borde dricka mitt i veckan, men sån skön attityd hon har så sket hon fullständigt i vad vi sa..hon drack för att hon var sur på en "kompis" ;D haha
Vid 20.30 var det dags för mej och Fatima att pallra iväg till t-banan och åka hemåt. Och för mig att skynda mej hem så att jag hann se next Pussycat Doll! Det var intressant den här veckan för de skulle vara mer kreativa och chelsea skulle leda en grupp..jag tänkte..hur ska det här gå? jag menar, hon verkar ju vara blygast och svagast av alla.
Men nej nej, hon skötte allt bra! =D mycket bättre än Asia. Asia däremot var rädd för att det skulle bli konflikt..jag kan förstå henne för jag e också sådär..jag ogillar att vara ovän med någon och vill helst va vän med alla. Men man måste lära sig att våga stå på sig också och säga ifrån när det behövs. Jag skulle vilja se mer av Asia, hon verkar vara så mycket mer än hon visat hittills.
Men usch nej, Melissa S fick stanna kvar istället för sisely! men Sisely var inte så duktig de senaste två avsnitten, hon passar nog bäst som soloartist skulle jag tro. Typ en ny Gwen Stefani... nej! jag vill ju bli det! haha =P
Jag tror jag håller på chelsea nu bara faktiskt, gillar ingen av de andra som är kvar sådär jätte mycket...förstår inte hur juryn resonerar faktiskt. Don't like lil kim so much anymore.

image133


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback