Giigli eller Jilly?


image170


Jag såg Gigli på TV3 idag...hmm, eftersom det var Jennifer Lopez, som jag gillar så tänkte jag att jag måste se den. IGEN. Jag har sett den en gång förut men det var bara de första 20 minuterna..sen stängde jag av och sprang och lämnade tillbaka den till videobutiken. Men jag har ångrat mig..jag ville se den nu. OK, den var inte världens bästa film men den var så gullig och samtidigt lite sorlig. Det var en helt ok film helt enkelt. Vad annars ska man göra på en tråkig söndags kväll?
Jennifer Lopez karaktär var övertygande man trodde verkligen hon var lesbisk påriktigt..ok tills hon föll för Larry ,som spelades av Affleck. Jag menar var hon inte lesbisk helt plötsligt sen? jag hängde inte med i slutet riktigt, tyckte den var för rörig. Kunde hon bestämma sig om hon skulle va med Larry eller inte. Det blev som det blev och jag blev lite besviken. Men allt som allt, det fick min tid att gå.

Betyg: +++

image168image169


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback