Faster kill pussycat!




Den här videon är jag så kär i just nu! Jag vet inte vad det är, men det är nåt med Brittany, musiken och allt i videon som bara passar ihop så j*vla bra!!
Hennes röst kan man verkligen dö för, vem kunde ana att hon verkligen hade röst?
Den här låten gjorde mej verkligen helt målös,hon har stark röst damn it!
Jag trodde hon också var som alla andra i mängden av skådespelerskor som "alltid drömt om en sångkarriär" men WOW Brittany kan verkligen sjunga! Jag menar jag har alltid gillat det hon gör i filmer för hon e så egen ,och sånt måste man verkligen respektera och värdesätta högt, för hur många vågar vara sig själva överhuvudtaget nuföritiden? Det är sällan man träffar någon sådan. Men efter jag hörde hennes röst gillar jag henne deffinitivt mer.
Hon har talang, verkligen. Och det är ett stort plust att hon e så het också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback