Erase myself and let go of what I've done.

Den här dagen har varit jäktig, jag vaknade tidigt imorse för att ringa till ett par ställen. Det gick bra så nu har jag det avklarat. Sen tittade jag på TV lite, fanns inget roligt att titta på som vanligt. Umm det fick bli att jag såg ett avsnitt av säsong 2 av One tree hill. Jag har tittat hela säsong 1 igen, memories!! Jag hade glömt vissa saker också så det var en kul mind refresher =D mycket drama! Här är en liten lista på vad som händer: (om du inte sett säsong 1, varning för SPOILERS!!)

image162

  • Nathan och Haley blir ihop.
  • Lucas och Brooke dejtar tills Brooke får veta att Lucas och Peyton gått bakom ryggen på henne och varit otrogna.
  • Keith och Lucas hamnar i en bilolycka, Lucas skadar axeln så att han inte kan spela basket på ett tag.
  • Karen tackar nej när Keith friar till henne.
  • Keith flyttar till Charleston med Lucas.
  • Karen åker på kurs i Italien.
  • Nicki försöker röva bort Jakes barn och det leder till att Jake tvingas fly One tree hill.
  • Dan och Deb skiljer sig.
  • Nathan flyttar till eget.
  • Brooke och Peyton blir vänner igen i slutet.
  • Nathan och haley gifter sig.
Det finns säkert mer som jag missat, men det här e ungefär det som händer i säsong 1. =)
Nu ska jag nog röja undan lite i mitt rum och sen bosätta mig framför TV:n, Pussycat Doll time!! <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag äääälskar oth! Har sett klart på säsong 4 nu.
Längtar till fortsättningen :)

2007-06-21 @ 20:16:40
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback