4x20 The Birth and Death of the day


OMG! kan jag bara säga, såg det här avsnittet i torsdags och det var det bästa avsnittet jag sett på länge av OTH!
Inte det att Karen ligger på sjukhus, men ska Dan äntligen våga erkänna vad han gjort? och hur kommer det bli nu när Haley och Nathan äntligen får sitt barn? Och Nathan får spela basket igen i Whiteys lag! Men det bästa måste nog vara, iallafall för Lucas att Deb tror på honom att Dan sköt Keith! yes äntligen någon som fattar!! Skönt och ha tillbaka en nykter Deb också ( får se hur länge de varar då.. :P)
Och nu när Brooke hittat sin Chase! åååh så underbart =D har aldrig sett henne såhär lycklig sen det tog slut med Lucas, och nu är allt som det ska vara,eller?
Karen måste klara sig bara,det finns ingen OTH om inte Lucas har sin mamma! Vi kommer annars få samma deppiga anda som O.C hade sista säsongen, det vill inte jag ha iallafall!

Veckans OTH citat:
Haley :
  Because life doesn't owe us anything, as a matter of fact i think that we owe something to the world (takes a deep breath.) And if we can just belive ...(stops talking and takes another deep breath and laughs, and then continues.)
I'm sorry, I have more..i just think I'm having my baby.

Så fint avslut,fick tårar i ögonen! =,( låten passade in så bra också! kommer bara inte på vartifrån jag hört den...jag vet att jag brukade lyssna på den mycket..kan det vara foo fighters låt? men en cover? hmm..får ta reda på det!



Vad tror du, Kommer Karen leva? Och vad tror du Dan gör nu,kommer han erkänna?




Kommentarer
Postat av: Carolita

Vet du var man kan se avsnittet? Har inte hittat det ngnstans!

2007-06-09 @ 22:26:10
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback