The last couple of days.

Igår var jag i stan och checkade min piercing, och hon på East street sa att den såg bra ut. Jag har visserligen haft den i över ett år nu men jag trodde att den hade börjat krångla eftersom den är röd runtomkring piercinghålet. Men hon piercaren trodde att det röda kunde bero på att min nya piercing trycker o att det skapar avtryck så hon rådde mej att byta just kulan däruppe och rengöra med saltlösning två ggr om dagen.

Senare stack jag med min älskling och kollade nya underkläder till mig, alla mina bhn har blivit små så jag var tvungen att köpa lite större. Jag hittade ett set som var jätte sött, egentligen kollade jag efter ett svart eller rött set men de var lite svårt att hitta just nu så det fick bli de jag hittade.


180 kr, H&M.
(klicka för större bild.)

Och idag har jag mest gjort ingenting, men nu är det slut med det slöiga för idag eftersom jag måste söka ytterligare 5 jobb idag och sen måste jag hinna jobba med några papper till praktiken. Senare innan jag går och lägger mig har jag planerat att slöa framför datan och kolla ett par avsnitt av ugly betty. Så jävla bra serie! Jag fattar bara inte varför jag inte kunde förstå det tidigare...doh!

På Fredag har jag bokat in mig,min kille,min pappa och min kusin för att se världspremiären av Simpsons filmen!!!
Ser fram emot det verkligen!
Haha, it look so funny!
Se trailern här nere.




Ps. Jag vill tipsa alla som försöker vara lite hälsosamma därute om ett ljust chocklad
utan socker som smakar jätte gott! Den kanske smakar lite konstigt de första två
bitarna eftersom den är utan socker, men man märker inte det sen.
Jag tror att detta märke finns bara i coop forum. Men den tar deffenitivt bort
sötsuget!

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback