Shop til' you drop..eller inte.

Idag har jag varit och shoppat lite små saker i Skärholmen Centrum, och tro mej, jag är så jävla lycklig att vi har en make up store affär där! jag älskar deras produkter och så slipper man åka ända till stan för att få tag på produkterna.
Det skulle vara kul att jobba där, kanske ska söka. Jag älskar ju smink skulle vara det bästa och få sälja det också!

Jag köpte hem hårfärg också för att färga borta mina rötter, det ser inte så bra ut just nu,nej. Men jag lägger
in en bild på hur det blev senare i veckan. Jag bestämde för trots allt för att hålla mig till denna färg
eftersom jag endå gillar den och den passar mig, och jag vill inte börja experimentera med håret just nu
när det är så slitet och jag har lite ont om pengar. Får ta sånna saker sen när jag får jobb någon gång..
vilket jag hoppas är snart! Jag har redan varit på jobbintervju den här veckan och jag hoppas
jag får jobbet, jag vill verkligen ha det!

Och, det där med vantarna..ni undrar säkert va fan jag har gått och köpt vantar för mitt i sommaren ;D haha
Nee men det är såhär att just dessa sorters vantar hittar jag aldrig i affären annars och nu när jag
äntligen hade de mitt framför mig bestämde jag mig för att köpa hem ett par till mig till hösten.
Usch med höst..inget kul med kallt väder det enda jag längtar till är kläderna! Älskar verkligen höst kläder.








1.Ögonskugga, Bronze, Make up store 125 kr
2. Vantar, H&M 50 kr + en stylingborste jag fick med från kicks när jag köpte hårfärg.
3. Nagellack, Nr. 83, depend 25 kr
4. Hårfärg sunny blonde, kicks 95 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback