Gimme Gimme Gimme!

Jag är så jävla irriterad idag och jag vet inte varför, helt knasigt. Har känt så några dagar nu, jag vill bara strypa alla som irriterar mig..enda personen som inte irrterat mig är Anna. Haha! hon får mig o garva även fast jag inte vill..dammit!
Jag är deppad som fan för jag vet att jag säkert inte kommer få det där jobbet, jag vill ha det så jävla mycket och jag behöver det! jag är trött på att vara beroende av mina föräldrar. Helst vill jag flytta till eget också men det kan jag inte om jag nu ska åka till USA och studera i framtiden..jag måste ju spara pengar.
Allt är helt upp och ner, jag känner mig ensam även om jag har en massa folk runtomkring mig. What's a girl to do?
Jag vill tillbaka till plugget..jag anade aldrig att jag skulle säga det eller skriva det, jag ville bara ta studenten. Nu vill jag tillbaka till den där äckliga skolbänken. Btw så har jag börjat se ugly betty, jag som trodde att det skulle vara en super tråkig serie, det såg ut som det. Men nu är jag hooked!

image209
Not so ugly Betty! ( Hon är ju skit söt i verkligheten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback