Funny little feeling.

ok, idag har varit en rätt okej dag faktiskt. Lite ensamt kanske men jag fick äntligen min one tree hill album idag så jag får roa mej med musiken ikväll och the next pussycat doll såklart! Men det här albumet är så den bästa av alla OTH skivor. Brings back memories!
image191

Jag var även och shoppade lite idag, jag hade bestämt mig för att skaffa ett Christina- rött läppstift! Det såg rätt häftigt ut på mig..men helt plötsligt blev jag sugen på att färga mitt hår, till en annan färg.
Just nu har jag lite mörkblond blandad med honungsblont.Kanske skulle köra på lite ljusare?
Det får isåfall vänta, måste spara ihop lite pengar först!
Jag också och köpte present till min pojkvän, hoppas han blir glad nu! väntar tills jag får ge den till honom imorgon!

image192
China red, make up store 169 kr.


Kommentarer
Postat av: Carolita

Mit favvo oth soundtrack är Friends with Benefits... Såå grymma låtar!

2007-07-05 @ 18:14:17
URL: http://www.chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback