Everybody's changing.

Ok, so here it is jag har varit frånvarande från bloggen en halv vecka nu och inte uppdaterat något eftersom min dator fick virus...min lilla pappa som råkat klicka på någonting o vips så var datorn infekterad ..mmh smått irriterande. Men nu har jag formaterat om datorn så att problemet borde vara väck nu och nu kan jag äntligen börja blogga normalt igen!

Jag har faktiskt haft en del att fixa förra veckan också, söka jobb och skulle firat min pojkvän förra veckan eftersom han fyllde år men det blev inte så, det blev lite knas. Men jag har lite idéer till nästa helg för att gottgöra honom och verkligen fira honom! Jag vill såklart att han ska minnas sin 18-årsdag! <3 Jag fixar nåt ;D

Och en kort update från förra veckans avsnitt av the next pussycat doll, det var Anastacia som fick lämna tävlingen! Well, jag tyckte det var tur att det inte var Chelsea iaf...även om de andra i programmet säger att hon dansar sämst men jag tycker helt klart hon sjunger och hon syns bäst! Jag röstar på henne. De andra faller inte i min smak...usch. Nu väntar jag bara på nästa avsnitt och jag vet ju att programmet lider mot sitt slut och det gör mig väldigt ledsen, jag gillar det här programmet för mycket! Ska kolla upp om det kommer en till säsong.

Nu hade jag tänkt leta upp någon skiva att köpa på cdon, jag tror det blir en one tree hill skiva faktiskt. Får se vad jag hittar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback