Endless summer without a good TV show.

Veronica Mars, Fastlane, Hidden Palms, O.C...alla har de en sak gemensamt, alla har lagts ner. Det är så tråkigt med tanke på att det var just de här serierna jag kollade mest på..om vi inte räknar in one tree hill såklart. Men det är så tråkigt för alla serier man fastnar för (iallafall jag) så ska de sen helt plötsligt sluta. Ja menar, så onödigt och börja på en story när man sen ändå inte får veta slutet. Jag blir iallfall förbannad. För vad fan ska jag kolla på nu då? one tree hill börjar inte föränns om mer än ett halvår, frustrerande, och det finns ingen annan serie som går. Alla serier jag tänkt kolla på nu i sommar har ju nästan bara en säsong om änns så mycket.

image202

Jag började titta på Hidden palms för några dagar sen, den hade ynka 8 avsnitt! 8 AVSNITT!? hello, de kunde åtminstonde ha gjort ett slut man kunde vara nöjd med, men allting slutade i lösa trådar. Man fick inte svar till något mysterium, sugigt. Jag skyller på mig själv, jag kunde faktiskt ha kollat upp om serien fortfarande går i USA och om den var värd att ta en titt på...jag har kollat lite nu av folks kommentarer om serien i olika forum..och jag hade nog endå åkt på niten att börja kolla på denna serie eftersom folk verkligen verkade digga den. Okey, det finns ju alltid folk som ska gnälla över en serie men i överlag så verkade den bra. Varför var de då tvungna att lägga ner den? Jo för att CW inte gillade konceptet helt enkelt...! eh,är det inte meningen att folk ska gilla den!? och inte CW som ska sitta och dömma,det är ju folket som ska få dömma enligt min mening. Men jaja det kommer alltid vara ett mysterium det där med TV, varför man vill lägga ner serier som är bra. Bara för de själva inte gillar den?
Min poäng är, varför änns börja visa en serie i första taget om man inte änns tror på den?

Ok, jag började "älska" Hidden palms och jag är sur över att den bara fick 8 patetiska avsnitt...så min uppmaning till er därute är fylla på med massa kommentarer och tipsa mig om vilka serier ni tycker är värda att ta en titt på nu i sommar och höst! Så kom igen, help a sister out ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Veronica Mars går på torsdagar klockan åtta

2007-07-23 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback