Lush sköna gröna ansiktsmask

"En djupverkande mask att använda i ansiktet, på halsen, nacken och ryggen med adukibönor och pepparmint. Det här är något varenda storstadsbo som vistas i avgaser och dålig luft behöver. Låt den sitta på ca 15 minuter och peela sedan bort den. Du kommer känna dig fräschare och renare än någonsin"
image380

Den här ansiktsmasken måste vara den bästa jag någonsin testat! och jag har testat en del. Det finurliga är att man känner sig piggare efter en sån här kur, den doftar ju pepparmint! Den känns kall mot hyn när du lägger på den och ger en lite pirrande känsla,men den är superduper skön att ha på. Man känner sig så ren och fräsch efteråt att man kommer bli beroende av att bara känna känslan igen. Jag kan även tillägga att en burk är väldigt dryg, jag har redan använt min tre gånger och det ser ut som jag bara pillat i den lite.Det behövs inte särskilt mycket för att täcka ansiktet så detta är verkligen en riktigt prisvärd produkt.
Jag är beroende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback