Helt onödigt och sätta rubrik på detta

Jag är så sliten,ni anar inte. Jag är fortfarande jätte förskyld sen förra torsdan och det verkar inte gå över. Jag har jobbat nu ons,tor och ska jobba imorn. Jag behöver verkligen pengarna så jag tänker inte vara borta! *greedy*
och mitt rum ser ut som en SOPTIPP. Jag skojar inte...det ser för jävligt ut här hemma. Och så ska man hinna baka också inför julen, julklapparna är klara så det är jag lättad över. Men jag ser faktiskt fram emot att baka,jag älskar att baka, man kan vara lite kreativ när man gör sitt eget! Det kommer ni självklart få se sen jag bakat klart alltihopa =)
Ne nu ska jag lägga mig i sängen lite och kolla på CSI och Ugly Betty innan jag somnar.
Och så var det Lucia idag också, det hade jag glömt haha

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback